Nära-Döden-Upplevelse

Nu ska jag sova.
Jag ska bädda ner mig i nybäddade lakan och sova bort min förbannade jävla skit ångest över plugget.
Snart tentaveckor och jag har (ännu en gång) fan inte pluggat ens i närheten så mycket som jag borde.
Jag vill bara dö just nu. Ångesten ligger som en tjock dimma över mig.
Hur ska jag hinna? Hur ska jag klara? Det har gått förr, det vet jag. Men jag orkar orkar orkar inte ha en nära-döden-upplevelse en gång till dagarna innan tenta.
Pappsen kommer på besök imorn och lägenheten är i toppform. Måste ju vara fint när man får finbesök.


Nu ska jag sova bort jävla jobbiga förbannade skit ångest.
Blä.


Puss från Koskijev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0