Mitt nya hem. Mitt nya liv.

Nolltolerans. Noll, zero, uno. Noll noll noll.
Ibland behövs wake-up-call. Jag fick ännu ett idag.
Jag är den jag är, älskar alla fina människor runt mig.
Men resten lägger jag inte ner någon energi på.
Min energi går till mig själv, mina underbara vänner och mycket annat som gör mig glad.

Jag trivs med mig själv. Och jag trivs med mina beslut.
Ensam är stark, men med finaste vännerna starkast i världen.




Jag är på bibblan. Mitt nya hem.
Tentan är på fredag. Finslip på ett arbete och en tenta kvar.
Sen är jag fri, fri som en fågel, och ska dricka massor av vin och äta massa gott i mycket fint sällskap på hemmaplan, i Degerfors.

Puss och kläm.
Och mycket kärlek till Fjällen och Soffipropp.
Underbara e ni. <3


P.S Ännu mer kärlek till min fina Elin som jag saknar ihjäl mig efter.... kärlek kärlek kärlek telepaterar jag till dig honey.


Ps2 Det här inägget har fått många reaktioner. Det är tydligen vissa som känner sig träffade, helt i onödan. Det här inlägget handlar om att jag får veta en sak, som jag hade hoppats på att en person jag känt och stått mig nära under en lång tid skulle berätta. Inte att jag skulle få reda på det via bilddagboken...

Kommentarer
Postat av: crazy people are hot!

dte är inte meningen att du ska bli sur på mig för min åsikt. men jag tyckerr det är tråkigt med tanke på hur vi har det i gruppen nu. vi märker hur indelat det är. och att du tar avstånd från oss(!) kanske för att vi inte är på samma plan(!)

visst, bli du sur och lämna blanka meddelanden, men vi lever i en värld med fria åsikter.

jag tar ingens parti, jag vet bara vad jag skälv tycker om saken. önskar bara det vore lättare att umgås, det ä det jag menar. (och med det menar jag inte att jag håller med dig/X, tycker om er lika mycket. men ni går miste om en så mkt bättre relation än man har med ngn annan..(balle)

2008-10-30 @ 14:48:58
URL: http://parschi.blogg.se.
Postat av: crazy people are hot!

du kan ta bort min kommntar om du inte vill visa. ..



(jag får säga att jag är äldre å klokare... det såg jag på glamour haha)

2008-10-30 @ 14:49:54
URL: http://parschi.blogg.se.
Postat av: crazy people are hot!

(det var inte inlägget som fick mina åsikter att komma till ytan)..



lycka till sista timmarna.

2008-10-30 @ 22:07:35
URL: http://parschi.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0