Känslobabbel

Hur snabbt kan en dag som är fin vacker och glad förvandlas till ilsken arg och ledsam? Väldigt fort tydligen.
På mindre än 20 min för att vara exakt.
Ibland är livet inte rättvist. Ibland är livet en jävla bitch som gör allt för att sätta en fot i hjulet för mig.

Det finns mycket jag ångrar. Mycket jag kunde gjort annorlunda.
Men vem vet det med 16 år på nacken. Man ska tydligen sota för sina tafatta handlingar som 16 år i resten av sitt liv.

Jag vill glömma. Jag vill bort. Jag vill ha det perfekta livet.

Fan.

Kommentarer
Postat av: Malin o Mia på Jc

Upp me nosen underbara du! Du är guld värd och en fin vän!!!!!

Puss & Kram Malin & Mia

2008-10-13 @ 12:42:50
Postat av: STINA SVARAR

Malin o Mia:



FAN vad ni e söööta. I love you sooo! Ni är bäst!

Helt underbart glad som har er i min närhet.

<3

2008-10-15 @ 00:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0