Kambomm nummer 2.

KABOMM! Igen. Nummer två.
Nio gick jag hemifrån. 02 kom jag innanför dörrn.
Plugg plugg och åter plugg.
Bibblan till stägning, vidare till THS för trivsamma köket på 3an.
Förutom lite aggressiva diskussioner om cykelhjälmpar, skum (mousserande eller stoppning?) och lite annat smått och gott gick detta smärtfritt. Bankat in information i hjärnan kan man lugnt påstå.

Love you girls. Tack för en underhållande och givande dag.
Bra jobbat! Bra jobbat som fan.
Imorn kör vi igen!

Ses en annan dag. En annan tid, utan plugg.
När jag är fri, fri som en fågel. Efter den 31a..

Puss på er.
Stina Koskijev.

P/S, Elin min ängel. Tack för ett uppmuntande samtal. Och förlåt för att jag var så disträ.
Så jävla mycket just nu... Du är den bästa av dom bästa.
Älskar dig mest syrster <3 Hörs imorn.
... Bloggen funkar finfint som kommunikationsmedel under hektiska dagar som dessa.
Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0