Kaabomm!

Kabomm(!) i säng. Precis så ska det låta om exakt 5 minuter då jag borstat tänder och kissat på 2 minuter och rökt sista ciggen för dagen på 3.
Lång lång dag. Redovisningar, sushi, bibblan och senare kebab och mer plugg har dagen bestått av.

God natt.
Inget mer och säga än så än,
sov gott.

Tusen pussar från mig.

P/s
Elin såg att du ringt. Och din jävla cp mobil kan ju inte ta emot sms, så... Hej gumman! Miss you hur mycket som helst. Sjukt mycket att göra. Försöker ringa dig under dagen imorn och kollar läget så ingen brytna ben eller brustna hjärtan ska helas.
Puss, love you.

Kommentarer
Postat av: Elin

Mitt hjärta är lite trasigt faktiskt. Tror jag ska börja kommunicera med dig via bloggen, det verkar vara det enda sättet att få kontakt med dig. Mail funkar ju också bra. Hmm.. Hihi. I call you tomorrow!

2008-10-22 @ 22:27:50
URL: http://aijlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0