Jjjeans.

Lång lång dag. Labb på morgonkvisten. Rappa ryck till sushi buffén som bjöds på Eest. Vidare till jobbet för att plocka ut jeans för nya kampanjen! Jag valde ett par himmelsblå stuprör med låg modell, låga bakfickor och fina dubbel sömmar som detalj i sidled. De är fina och jag tittade ut dessa Crocker jeans när vi fick in dom för flera veckor sen. 
Det känns bra. De är lite tajta. Men ska nog lyckas trycka in fläsket i dom.

Därefter rushade jag tillsammans med Sophie på ena sidan och Fjällen på min andra till bibblan.
Vi skulle påbörja arbetet inom färg & beredning där vi valt att forska kring produkten jeans.
Tiden gick i en monster fart men vi kom långt efter många frustrerande diskussioner. Vi är ett bra teamwork och jag gillar er grymt tjejer. Ännu mer jeans-nörd kommer jag och Sophie bli, och Fjällen kommer förhoppningsvis upptäcka detta underbara produkt under arbets gång.
Satte precis den sista punkten på min del, nämligen jeansens historia.

Sen dess har jag stekt pannkakor. Det blev ganska degigt, men gott.
Jag har även jeans-googlat, läst massvis med bloggar ang jeans. Och trivts i soffan.
Men nu ska jag nanna för kvällen. Jag är grymt nöjd med mitt beslut för att skippa alkoholintag och utgång ikväll då jag är dödstrött.
Jobb imorn. Det kommer bli grymt, som vanligt!

Puss och kärlek från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0