CHECK!

Diskat - CHECK!
Tvättat - CHECK!
Pluggat - CHECK!

Fan vad jag är bra. Jag lyckades med min arma och inte helt friska kropp åstadkomma allt det som jag satt upp som dagens mål.

Diskade berget med disk. Och lagade mat till kurrande magen.
Tvättat all jävla smutsvätt och rena lakan i sängen - vardagslyx.
Och suttit och försökt skriva, med svår skrivkramp, på arbetet. Jag vet vad jag vill, men inte hur jag ska få ner det på papper. Diskuterade nyss med min kära far om hjälp med detta. Har precis skickat honom ett snurrigt mejl med mina tankar. Vi hoppas att vi tillsammans ska kunna reda ut dom så jag snabbt, smidigt och enkelt får ner allt i 6 sidor.

Skulle ju se Bridget Jones Dagbok på trean. Men massa tankar om plugget kom före.
Nu ska jag strax krypa ner i nybäddad säng. Om jag inte blir frisk efter i natt så kommer jag aldrig bli frisk.

Puss och god natt!
S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0