16

16 timmar på två dygn har spenderats på bibblan.
Bra jobbat! Man finner någon slags sinnesro där. Hjärnan bara tankar fram energi.
Ett arbete om kemiska beredningar av jeans har framställts idag.
Bra jobbat Kina Fjällen och göteborgarn!
Lite middag och ännu mer plugg i soffan (jag tittade mest på film) för oss tre och vi är mycket stolta över oss själva, och dagen.

Jag hann även med lite skrattfnatt. Ni vet, när man garvar åt allt?
Lite inspiration hittade jag hos min älsklingsblogg också.
Vart så sugen på dessa bralls från Topshop men bestämde mig för att fixa egna av ett par gamla svarta jeans.
Klippandet är klart nu och jag ska sova.

Sov gott.
S K.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0