Yesterday.

I alla fall..
Fest igår at my place.
Tanken var från början full ös medvetslös, massa folk på förfest innan krogen.
Det blev lagom mycket folk, sent in på natten, utan krogbesök.
Det var riktigt trevligt.
Jag hade verkligen kul.
Intrigernasafton - helt klart. Jävla drama queens vi är allihoppa.
Inga större dispyter, men helt klart mycket tissel tassel.
Kvällen inräknade bland annat öl/vatten krig. Hämnden är ljuv!
Tycktes vara en utmärkt idé igår. Men idag var den inte lika bra när fötterna klibbar fast av intorkad öl vart man än går i lägenheten.
Men samtidigt e det sånna saker man bara skulle kunna göra hemma hos sig själv.
Och såhär e jag, jag har sällan festar. Men när jag har det så ska det köras tills vi stupar.

Ramla väl i sängen efter 05 igår. Somna runt 06 tiden.
Upp vid halv tio, tradtionella bakishänget med käk, och sen jobb.
Att jag va pigg och alert för att jobba är fan ett mirakel.
Sån fjortisfylla som jag hade igår. "Hej jag blandar allt jag ser och är full innan festen ens börjat?!" - man lär sig fan aldrig.
3 timmar jobb blev det i varje fall. Trevligt, men ack så skönt att sitta på bussen tillbaks till stan igen när jobbet var klart.
Sen dess har det blitt mer bakishäng - sex and the city the movie, och massa rök.

Mitt huvud dunkar sönder. Innifrån.
Jävlar vad ont jag har.
Och är fan låg och depp efter alla snurriga tankar idag hit och dit.
Så jag ska fanimig sova nu.

Puss.
Och tack för en trevlig kväll folket!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0