Vaniljdoftande matta och porr.

Långa dagen i skolan
Men det gick snabbt och smärtfritt.
Förutom huvudvärken som smög sig på de sista timmarna.
Sen jag kom hem däremot har det bara gått utför.
Huvudvärken spränger sönder min skalle innifrån.
Jag orkar inte röra mig och mitt humör är bad. Bad bad bad.
Jävla skit dag känner jag just nu.
Skulle lägga mig i soffan för att mysa sönder mig själv.
Jag tar täcket från sängen, river ner mitt vattenglas på nattduksbordet.
Jay. Naat. Vafan. Vatten överallt.
Slänger in täcket till soffan och suckar högt.
Vad händer?! Jag river ner mitt glas med yoggi som står på bordet. Helvete.
Yoghurt överallt.
Har inte fått bort yoghurten på mattan. Så nu doftar den en blandning av sur mjölk och vanilj.
Tack gud.
Mitt humör är i botten.
Jag har rivit ner saker. Saker går åt helvete här hemma.
Jag fick dessutom inte tag på någon billig biljett hem imorn.
327 spänn, första klass. Var det jag fick tag på. Jävla SJ.
Jag har inte orkat diska, har en känsla av att jag skulle ta sönder allt porslin istället för att diska det rent.
Jag har inte packat, har en känsla av att jag mest skulle slänga ner massa skit och glömma hälften.
Jävla skit. Jävla skit dag.
Nu ska jag fortsätta se Dirty Sexy Money, på ett avsnitt jag redan sett. Inte ens det gick vägen, inte ens ett nytt avsnitt fick man se.

Vi hörs.
Återkommer senast söndagkväll.

Puss, eller nåt.

P.S
- jag klarade i alla fall inköp/logistik tentan. Inte med så goda marginaler som jag hoppats på. Men vad gör det om hundra år.
Imorn ska jag dessutom hota min lärare till livet för att jag ska få veta mitt resultati den andra tentan. Måste veta för att jag ska veta hur jag kan jobba innan jul. Dvs om jag måste göra omtenta. Jävla Weronika Rehnby rättare sagt, för det kommer hon ju aldrig gå med på.

P.S två.
Bilden nedan. EH.... MJAAAO! Typ.
Steven Meisel är fotografen. Hans "sexiga" jobb skulle publiceras i Italienska Vogue. Men de tackade artigt nej för att bilderna ansågs vara för porriga. V Magazine däremot publicerade "mode-porr-jobbet".
Se fler av de "porriga" bildern
här.


Kommentarer
Postat av: fjällenpuff.

älsk.titta mitt senaste inlägg! I love you. glöm aldrig!



Pussas./h.

2008-11-20 @ 12:29:33
URL: http://hellenbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0