Veckan som gått.

4 av 7 dagar. 96 av 168 timmar. 4 kvällar på en vecka.
Tisdag. Torsdag. Fredag. Lördag.
Fest.
Kina Fjälla och Jöjs som grundpelare. Tillkom ett nytt gott gäng för varje kväll.

Tisdag:
Vart: Hos Kina (jag).
Vilka: Grundpelarna + besök av P & M.
Musik: Ingen.
Hur: Med mysbrallor avnjöts en god middag, vin & öl, ett paket cigg per skalle och djupa tankar om USA, sex, kärlek.
Citat: "Inte med ostskinka och skagern dåh?!"
Roligast: Jöjs är oväckbar och det enda som funka att väcka henne med var att ringa hennes telefon. "HALLÅÅÅ?! DU FÅR GÅ HEM NUUU!".
Övrigt: Konstaterande att Jöjs är världens mest trötta person och är helt fullkomligt omöjlig att väcka.

Torsdag:
Vart: Hos Fjällen + THS + XoY.
Vilka: Grundpelarna + gott killgäng + THS folk.
Musik: Infinity. The Kooks. 4 non blondes.
Hur: Med lack/läder och håliga kläder tema. Killar som bonga. Dåliga raggningsrepliker. Seriösa snack. Hångel. Sömn hos Fjällen.
Citat: "Skulle du kunna kyssa mig nu?" & "Ni bara stormar in här!!!" & "De jävla danskarna TAR vårt mode! De älskar oss!! De har till och med en hemsida.."
Roligast: Att bongen fortfarande i skrivande stund (söndag) är kvar hos Fjälla. Att Jöjs åker på spö efter att hon sagt till en kille att hans pomfritt ser goda ut.
Övrigt: Kina somna med ett leende på läpparna. Gissa varför.

Fredag:
Vart: Hos Fjällen + Vimmel.
Vilka: Grundpelarna + Jossan.
Musik: Mellanstadiediscomusik - Vengaboys, Mr. Vain, Drömhus etc.
Hur: På youtube med varsin öl efter en seg början blir kvällen otroligt lyckad med massa dans och as garv på Fjällens golv.
Citat: När Fjällen letar efter sina cigg utbrister Jöjs "MEN VADÅ?! Jag vakna ju nyss! (klockan är ca 21.00)" & "Gudarsskymning" & "Herreminjesus!".
Roligast: Gemenskapen. Kärleken. Musiken. Till och med Vimmel.
Övrigt: Fjällen upplever sin första efterfest i Borås.

Lördag:
Vart: Hos Paweena (födelsedagsfest tema: Black dress night för Pari Paweea och Rebecca) + XoY.
Vilka: Grundpelarna + Jossan + 15 andra bjudna.
Musik: Vår egen sångröst, Singstar.
Hur: I svarta klänningar. Röda läppstift och balfrisyrer som hamnar på sne. Mycket kökshäng. Över tända securitas väktare som svinar. Busschaffis som inväntar folk som "kommer snart" i 10 minuter.
Citat: "På femman..." & "Oh lord!!" & "VEM FAN ÄR DET SOM LIGGER DÄR?! (utbrister Jossan och pekar på en vägarbetskon) & "Jag kan inte andas... Jag dööör!" (gammal flamma till Kina har fått punkterad lunga.. påstår han).
Roligast: Att Jöjs stannar på XoY nästan till stägning (KORS!). Musiken på XoY (KORS igen).
Övrigt: Stina sover sin tredje natt hos Fjällen (utan att ens satt sin fot hemma sen i torsdags) & får cp rycket och AS GARVAR åt sitt eget skratt i 30 min i Fjällens fönster halv fyra på morgonen.

Sammanfattning:
Jag har vart mer full än nykter den här veckan. Jag har fortfarande inte vart hemma sen i torsdags. Jag är förvirrad men förstår att det inte blev någon kärlekshistoria. Är glad, nöjd och kärleksfull över att veta att jag har de bästa vännerna. Kärlek Öl och Cigg har denna veckan bestått av. Samt med vetskapen om att jag borde säga upp min lägenhet och flytta in hos Fjällen, billigast så.

I love you.
Grundpelartrion + Jossan. Tack för en fin vecka.
Nya tag imorgon Måndag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0