Right now @ Fjällens place.

Som en slags syjunta. Eller färgjunta rättare sagt.
Tanken var att sy tights. Blanka så man kan spegla sig i dom.
Men jag råkade visst klippa/sy första benet för liten, mycket för liten. Och räcker inte tyget som är kvar till två ben, fast större.
Det blir att köpa mer tyg imorn innan skolan då vi ska ha vår andra sömnads lektion. Tänkte dra med tyget och sy på de fina industrimaskinerna istället för min skruttiga. (förlåt mamma, fick den i förra årets julklapp men i jämförelse med maskinerna på skolan är den... skrutt)

Iallafall så har jag Fjälla och Jöjsa färgat hår sen dess. Mitt Fjällen och Jojsies, i tur och ordning.
Jag blev en slags röd nyans och mörkare brun. Det blev ganska bra.
De andra jäntorna blir mörk bruna.

Imorn är det ju fullt ös medvetslös med alko intag.
THS förfest.. Eller va det nu blir. Svänger nog förbi THS en stund i alla fall.

Hoppas på en förjäkla fin kväll med de underbara.
Full som kastrull ska jag också vara. Oh yes.

Pussen.
S.K

P.S Förlåt F - julen är en fin och mycket vacker tid. Jag hjälper gärna till pch pyntar, only for you.
Love som i Love. I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0