"OKAAAY" - med karlskoga dialekt.

Det blev visst en del alkointag igårkväll i alla fall.
Tydligen.
Märktes gått och väl när jag stappla upp imorse och bena knappt bar mig och skallen nästintill exploderade av bakfylla. Efter få timmars sömn bar det iväg till stan. Mcdonalds käk och en tripp på Gina Tricot.
Inne på Gina Tricot gick Stini bärserk tillsammans med Sophie.
Imponerad av deras utbud just nu. Plockade på mig en hel del, och notan gick över 1000 spänn.

Fick med mig:

' Svarta spetstights
' En off-white tröja som ja ska klippa sönder till linne som man kan ha på fest.
' En jätte fin pälsväst - äntligen!
' Ett off-white linne med tryck.
' Bas linne - vitt.
' Ett par stencoola tights som ser ut som jeans, med klassiska "jeans-sömmar" och allt.


- riktigt nöjd. Jeans tightsen och linnet med tryck ska invigas imorn tillsammans med massa halsband, converse och sotiga ögon. Hoppas på en hit! Ska använda pälsvästen så mycket som möjligt med. Tufft!

Skola har man också hunnit med. Har kommit hem och däckat ner i soffan, precis haft ett långt och mycket fint samtal med bästa vännen Fjällen - kärlek.
Och nu planerar jag att ligga i soffan hela kvällen. Testa kläder, plocka bort alla flaskor och göra fint inför imorn.
För imorn blir det brakfest! (förlåt alla grannar - lika bra att be om ursäkt i förväg..) Först jobba och sen kommer det välla in folk at my place. Hoppas på en lyckad kväll som ska skrivas i stjärnorna.

Nu: röka/testa kläder/plocka bort flaskor.
Sen: Tv.

Puss älskade.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jag slutar aldrig förvånas. Miss you alot! Är du medveten om att det är mer än 3 månader sen vi sågs nu?!?!?!

2008-11-08 @ 20:13:53
URL: http://aijlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0