Jävla tomtar!

Här bokstvaligt talat kravlar man sig upp i ottan (07) för att hinna till skolan (08).
Och vad händer?!
Läraren dyker inte upp. Folk börjar bli nervösa. Vart håller han hus?
Två vänliga själar tar an sig uppgiften över detta mysterium.
Efter drygt 20 min kommer de tillbaks med informationen att lektionen är inställd!
INSTÄLLD!
.. Sen i måndags.
Idag är det fredag. Men ingen information har getts till oss.
Vi har ett schema på nätet som hela tiden håller oss uppdaterade om vart, hur och när lektionerna hålls.
Tydligen har det blivit uppdaterad med en extra lektion (mån 12-18 - känn på den du!) men inte att dagens lektion skulle vara inställd.
Vad är detta för jävla oseriös skola?! De har en enda uppgift där uppe på expedition och det är att hålla oss informerade om vad som händer på skolan. Och inte ens det kan de sköta! Så respektlöst.
Jag satt och led med alla göteborgare som kravlat sig upp innan 05 imorse för att hinna till skolan och nu får sätta sig på buss tillbaks hem igen.
Så respektlöst. Så oseriöst. Så jävla dåligt helt enkelt.
Tur att min Soffipropp skicka mig ett sms tidigt imorse om att sängen lockade mer än affärsjuridik och att hon beslutat att stanna hemma. Sicken tur.

Äh, sjukt irreterad på fuckin' jävla textilhögskolan. Liknar mer en gymnasieskola..
Pyttsan.


Citerar Soffipropp på msn i skrivande stund: "De e jävla tomtar som sitter där och tror att de kan va de gör. De har ingen aning. Hela ths är ju ett skämt!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0