Helskotta.

Helvete.
Jävla snurrig boll till liv jag lever.
Sakar huxkruxar till sig hela tiden.
Imorse utanför donkis sa jag till Fjällen "jag tror vi fan måste gilla krångel, för när saker för en gång skull e okomplicerade så krånglar vi till allt igen..."
- helvete.

Alla tankar bara snurrar runt i skallen på mig.
Vem är du? Vem är jag?
Allt e så jävla snurr. Jag vill ha en instruktionsbok, där det precis punkt till pricka står hur människor fungerar.
Att man lixom får med en instruktionsbok på köpet när man lära känna någon ny.
Allt skulle bli så mycket lättare då.
Eller.. tvärtom. Allt jag gör verkar bli tvärtom.
- helvete.
Eller en knapp. Som man bara kan trycka på för att alla känslor och tankar bara ska försvinna - illa kvickt.
Igår hade jag snurrat till det ordentligt. Och om jag skulle få för mig att berätta skulle många av er tänka "äh men vadå?! fan de där va ju ingenting!", men saken e den.. jag är inte en sån tjej som snurrar in mig.

Fan. Jag har verkligen snurrat in mig själv i mig själv.
In mig själv i mig själv.



Helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0