Göötelalalaböörg.

Kvällen vankade pizza at Fjällen.
Lite Idol, rökpauser och lite allmänt fnatt på det och det blev en hima lyckad kväll.
Precis som det ska vara, hur mysigt som helst.

Imorn vankas det Göteborg för hela femman.
För det är i stort sett vad jag äger just nu, fem kronor.
Helskotta.
Men det ska nog fixa sig sa räven.
En sväng på staden. Ett par coola tights e tanken.
Kanske paljettiga från Bickebocke? Eller randiga från Topshop?
Det spörs.
Till det är tanken enkel vit jävla bas t.shirt./linne.
Sotiga ögon. Massa halsband. Massa armband. En ring.
Och rakt hår.
Converse eller klackar får morgondagens humör avgöra.
Men ni känner ju mig vid det här laget.
Såklart ska vi bli fulla, detta ska fixas hos Soffipropp som fyller år.
Hon bjussar på middag och gott sällskap.
Sen ut i dimmiga Göteborg. Dimmiga fyllan. Dimmiga göteborgsdimman.

Jag och Fjällen planerar att invadera göteborgskillarna.
Fjällens krav lyder:
' Rolig
' Rik
' Bred göteborska
' Lång
' Mörk
' Snygga kläder
' Kan sjunga
' Kan spela gitarr
' ... och sist men inte minst, du ska vara adopterad blatte.

Jag nöjer mig med lång, ljushårig (men ändå brun i hyn!), skatande/surfande snyggt klädd man gåendes i converse som gärna kan spela gitarr.
Observera Converse på rätt sätt. Inte rockigt. Inte punkigt. Utan tufft. Skate. Surf.

Det borde inte vara så svårt?
Nu ska jag ta av mig jackan påvägen till sängen.
Bums i säng.

God Natt.



Mycket kärlek här.
Kinapuffen/Fjällen-kärlek.


Kommentarer
Postat av: fjällenpuff.

riktig JÄVLA kärlek...I GÖTLAABOOOOOORG! :D

2008-11-15 @ 01:24:31
URL: http://hellenbitar.blogg.se/
Postat av: fjällenpuff.

riktig JÄVLA kärlek...I GÖTLAABOOOOOORG! :D pussas.

2008-11-15 @ 01:24:47
URL: http://hellenbitar.blogg.se/
Postat av: STINA SVARAR



fjällen: LOVE LOVE LOVE!

2008-11-16 @ 23:00:23
URL: http://stinakoskijev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0