En portion ilska.

17 år och trebarnsmamma. Kenza. 50 årig modeintresserad tant. Massa barn. Prinsessan. Kenza. Rosa. Kronor. Kenza. Glitter.

Vart fan tog alla roliga bloggar vägen? Ärligt?! Jag har nu letat igenom ett stort antal bloggar på blogg.se och inte hittat ett skit som faller mig i smaken.
Vart är alla coola brudar med egen stil som bjuder på en portion inspiration?!
För tusan. Vart tar bloggärlden vägen.
Inget personligt alls. Alla skriver det de tror andra vill läsa.
Jag vill inte läsa om hur johanna 4 år klänger på mamma när hon ska fota sig en dagens i klädd mamma-brallor från vero moda.
Pyttsan.

Och de som väl bjuder på lite mode, de gör det på hög nivå. Tror dom i alla fall..
För hög nivå. Och dessutom känner alla alla. Elin umgås med Frida som är syster till Sofi... Dom bor ihop. Elin är hennes faster. Hon känner Elin men jobbar för Sofi. Och så vidare.
Tröttsamt är förnamnet. Ytligt och tröttsamt att se vem som först hinner catcha "gha vill haaa kläningen" från H&M eller "mysigaste koftan" från Zara.
Lägg ner.

Jag vill ha fjädrar. Jag vill ha skinn. Jag vill ha Boots. Converse. Fransar. Håliga kläder.
Jag vill ha personliga stilar i personliga bloggar med personliga inlägg.
Inte massa skit rent ut sagt.
Tvn bjussar även den på massa skit.
Inredning, poliser i NY, sjukhus och för att inte glömma IDOL! 
Kom med nåt nytt?

Äh. Måttligt irreterad bara...


Kommentarer
Postat av: Sara

Om du inte redan upptäckt denna: http://thesartorialist.blogspot.com/ = vackra bilder, vackra människor, inspiration och mode!! Underbar<3 ha de fint!

2008-11-14 @ 09:20:03
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: STINA SVARAR



sara: givet kikar ja in hos the sartorialist, nästan dagligen. Men tackar för tipset.

2008-11-16 @ 23:02:10
URL: http://stinakoskijev.blogg.se/
Postat av: Meli.

Jag skulle tipsa om fabthings.blogg.se hon skriver om bra grejjer ;)

2008-11-24 @ 23:24:50
URL: http://meliyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0