Dr Martens som i Love.

Hajhaj allihoppa!
Hur mås de ute i stugorna?
Idag har jag liiitepyttelite ont i huvudet. Vi drack visst en del öl/vin igår. Jag Fjällen och Jöjs.
Mönsterkonstruktion med Soffiproppan på dagen, sen skulle de fikas, som blev att vi skulle äta en god bit mat, som slutade med systemet OCH en god bit mat.
Mycket trevligt. Mycket trevligt. Massa skitsnack, garv och sentimentala fyllesnack. Lite oväntat besök, diverse snarkningar och rostat med skagernost&skinka. Kärlek till er tjejer.

Dagens schema är att vibba lite i soffan. Leta inspiration tills imorn (modebloggsurfat sen jag vakna) då det vankas THS förfest med ingenjörerna. Kan bli lyckat. Ska bli lyckat!
Senare blir det sväng på staden för att leta födelsedagspresent till de tre fyllande barnen som bjuder på tema fest med black dress.
Svart klänning med andra ord. Tror ni jag har någon sådan? Nopp. Bara ett svart fodral från Gina. Booring. Vill sy en soppsäck, får man det?
Ska väl försöka plugga lite också. (Tror jag ja! HA! Så säger jag bara för att det ska kännas bra, men det gör det ju också.. Känns bra.)

För övrigt är det cravings på dr Martens vita lackade kängor, en 8a skaftad såklart.
1299 kr någon?
Skulle passa monster bra till sönderslitna tights, ett stor vitt linne, massa halsband/ringar och pannband mitt på huvudet imornkväll.

Vi hörs.
Love som i Love.

Stina.K

Åh.
Köps här (ifall någon vill ge mig en tidig julklapp)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0