De små sakerna som gör livet: idag.

De små sakerna som jag fångat som gör min dag lyckligare idag är:

' Känslan av att städa klart och sitta i en fin och ren lya.
' Lyckan när man diskat bort disken som förut stod och glyste med sin närvaro.
' Rökt en cigg som var godare än godast.
' Ha världens bästa vänner som muntrar upp min vardag.
' Tänt stearinljus som ger känslan av höstochvinter-mys.
' Få besök av bekanta och obekanta för att dricka öl och umgås.
' Frihets känslan av att dricka första klunken ur en kall öl på flaska.
' Skita i att plugga och dricka öl istället - bara för att jag kan! Känslan av att vara vuxen och göra som man själv vill!

Det här är lycka för mig idag.
Vad är lycka för er idag?


Puss.

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka för mig idag är:

- Jag har gjort klart en stor grej på jobbet - skönt!

- Jag har köpt en fin papperskorg som jag velat ha jättelänge - på halva priset. Fynd!

- Jag har fått en jobbtelefon

- Min mamma ringde mig spontant förut

- Jag har dom finaste vännerna i hela världen

- Jag vet att min Pini mår bra i hjärtat.



Puss

2008-11-06 @ 23:13:34
URL: http://aijlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0