De små sakerna som gör livet: idag mån 10 nov.

De små sakerna som jag fångat som gör min dag lyckligare idag är:

' Att Soffipropp ringer och väcker mig för att påminna att skolan börjat och det är dags att gå upp.
' Veta att alla tankar som snurrar i mitt huvud egentligen är lyckliga tankar som jag borde vara glad för istället för att analysera sönder.
' Uppmärksamhet, kort sagt. Att få uppmärksamhet från det manliga könet.
' Att känna sig bekväm trots att man inte duschat eller tvättat håret sen i förrgår, och ha samma linne som jag hade ölkrig i, men fortfarande känna sig lite fin.
' Få sällskap till Maxi av tröttaste vännen som helst av allt bara vill gå hem och krypa ner i sängen.
' Att storhandla och känna att det finns mat i kylen.
' Veta att min lägenhet kommer vara ren och fräsch inom några timmar.
' Att min "sallads-vecka" börjar idag och att Stina ska goes kanin fram tills lördag.
' Bära ner 7 påsar med ölburkar/flaskor och påminnas av allt det roliga i lördags.

Det här är lycka för mig idag.
Vad är lycka för er idag?


Kommentarer
Postat av: Hellen.

Att jag lever!

2008-11-10 @ 18:22:27
URL: http://hellenbitar.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh det är så roligt med dina "de små sakerna som gör livet idag"! Idag när jag skulle gå till jobbet och gick ner för trappen så kom jag att tänka på något; "Åh, det HÄR ska jag skriva i Stinas blogg sen när hon frågar vad som gör oss lyckliga idag". Du känner ju mig så givetvis har jag glömt bort vart det var, men tyckte att tanken var fin i alla fall :-) Puss

2008-11-11 @ 19:23:27
URL: http://aijlin.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh jo!! Igår när jag skulle på kursen ute i Kolbotn (läs; andra sidan stan eller har-inte-den-blekaste-aning-om-vart-det-ligger) så var det totalstopp i tågtrafiken. Så helt plötsligt kommer en okänd tjej fram till mig (som hört mig prata i telefon) och frågar: "Ehm, ska du till Kolbotn?" Och jag: "Ehm.. ja?" Och tjejen säger: "Det ska jag med.. Du verkade lite vilsen, så tänkte om du kanske villa haka på mig?" Hon följde mig ÄNDA till Coop Megan där jag skulle på kursen. ÄRLIGT, var inte det typ det FINASTE ever? =)=)=)

2008-11-11 @ 19:27:04
URL: http://aijlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0