De små sakerna som gör livet: idag fre 7 nov.

De små sakerna som jag fångat som gör min dag lyckligare idag är:

' Att vakna morgonen tillsammans med någon.
' När man inser att vänskap övervinner alla hinder.
' När man äter världens godaste fyllekäk och bakisfummlar med bästa vännen.
' Att gå bärskerk på Gina och få med sig riktigt snygga klipp hem.
' Att veta att min far idag fyller 50 år (grattisgrattis!) och har en fin dag på Kanarieöarna.
' När Mia på jobbet desperat ringer 4 ggr på 3 minuter "bara" för att informera om julbordet.
' Att vi har världens sötaste lärare som säger (när vi kommer sent 15 min) "Men va roligt att ni e här! Välkomna!" - med ett stort och varmt leeende på läpparna.
' Prata i tlf länge me bästa vännen om allt och ingenting.
' Att känna att jag kan unna mig en hel kväll själv i soffan utan att röra en fena.

Det här är lycka för mig idag.
Vad är lycka för er idag?

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0