you 'n you 'n you

Det verkar som att Stinusen får lite semester hon med. Jobbat på ordentligt i 4 dagar nu och börjar bli klar med mina uppgifter. Räknar med att ha 1 dags jobb kvar innan allt är klippat o klart! Den dagsarbetet ska göras nästa vecka tänkte jag, dvs ledigt resten av veckan! Faaan vad underbaart. Nu hoppas ja på grymt väder så ja kan ligga och sola hela dagarna och bli rackansbrun och fräsch.

I veckan e det full rulle. Ikväll ska jag på allsång med mamma Thordan mormor och morfar. Ute i Knutsbol visst, det blir nog mysigt. Få sitta och hålla morfar i handen är alltid mysigt. Man känner sig så liten och trygg då.
På onsdag ska jag egentligen med till Örebro och spana in folk på stan vid någon härlig uteservering. Men ekonomin ekar tomt. Så dessvärre får brudsen åka själva. På fredag blir det fest! Givet! Och på lördag smäller det av för Stinas 20-års fest! Det kommer bli grymt. Mat, badtunna, lekar, you name it. Räknar med årets fest med alla jag tycker om.

Fan va onödigt babbel. Men har inga bilder och bjussa på heller, sitter på jobbet.
Hörs nog imorn.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0