vilken morgon?

Kudden luktar sött. En söt frän doft. En doft från dig.
Jag minns. Jag blundar. Jag luktar.
Du andas. Ut och in. Tungt.
Jag minns. Jag blundar. Jag lyssnar.
Din närhet. Precis bakom mig. Du är nära.
Jag minns. Jag blundar. Jag känner.
Din andedräkt smeker lätt min nacke.
Jag minns. Jag blundar. Jag ler.
Din nakna kropp värmer mig.
Jag minns. Jag blundar. Jag vänder mig om.
Jag minns natten som var, den bästa natten i mitt liv.
Jag öppnar ögonen och ser, den vackraste synen i mitt liv.
Jag sträcker ut min hand, smeker din kind.
Du vaknar sakta. Slår upp dina ögon, dina vackra ögon.
Du tittar. Du ler, ditt vackra leende.
Du viskar hest, "god morgon".
God morgon. En god morgon. En morgon.

Vilken morgon?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Går du ofta på bio dessa regniga dagar? besök då gratis bio där du får gratis biobiljetter genom att besöka sidor http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687

2008-07-21 @ 22:39:28
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0