See You Soon



Tjejer - jag älskar er. Finns inga andra ord i den här världen som kan förklara hur mycket jag tycker om er. Vi har gått igenom allt och lite till genom åren. Det är vi, och kommer alltid vara vi. Det finns inga vänner som ni. Ni är det bästa hos mig. Vi kompliterar varandra på ont och gott. Och det kommer alltid vara vi, på ett eller annat sätt.
Med den här låten vill jag berätta att varje gång jag saknar er galet mycket (trots att det kanske var 5 minuter sen vi sågs) så lyssnar jag på den här låten och de här orden "see you soon". För vi kommer alltid ses snart. Det är min enda trygghet i denna värld, att veta att vi alltid kommer ses snart.
Imorgon är vi samlade tillsammans för 3 dagars bravader.  Jag vill avsluta med att säga, all min kärlek till er tjejer, och see you soon.

- Älskar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det finns ett ord i denna stund. Ett ord. Systrar!

2008-07-24 @ 23:10:41
URL: http://aijlin.blogg.se/
Postat av: Stina svarar:

Elin hjärtat - Systrar. <3

2008-07-24 @ 23:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0