Poesins mening.

Jag bjussa på några dikter. Beskriver egentligen allt och ingenting på samma gång. Två av dom har ni kanske läst förut, medan den sista är ny. Rykande färsk faktiskt.
Dikter, hur töntigt som helst egentligen. Men ack så underbart för själen. När det är mycket på gång i skallen, eller kanske ingenting så dyker de upp, från ingenstans och orden bara skrivs av sig självt.

Dagen för övrigt har vart ganska trist. Vakna i min säng hos mamse. Åt en god frulle och fick skjuts till jobbet. När det var slut för dagen hämta Jöjs Mini och Joss upp mig i Jöjs nya vrålkål. Öret var destinationen och även jag fick med mig en mjuk stor collage tröja från WE. Utan en spänn på fickan. En underhållande middag på en uteservering i spöregn bjussades det även på.

Pöss'n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0