i love you and only you

Gårdagen blev en oväntad hit. Örebro som sagt, sen vidare till Svartå. Svartå - where the action is! Jag blev full. Jag garvade. Jag var med mina underbara vänner. Vad mer kan man begära?
Idag har jag bara stekt fläsket som en bekant sa till mig, dvs pressat i solen. Innan dess var jag bakfull hos mormor och morfar på lunch. Inte en sån lyckad kombo faktiskt. Testa inte det!

En fullspäckad helg. Födelsedagsfest helg för fulla ölmuggar. Tifa - 18 år fest imorn, kommer bli hur kul som helst. Och på lördag är det ingen mer än jag som står för kalaset. 20 års fest ska man visst ha. Fyller inte fören helgen efter, men eftersom det är festival då så styrs den på lördag. En uppstyrd fest med lagtävlingar, middag, badtunna, massa öl och en hel del härliga ramsor. Klädsel är soft, så styr ingen seriös klädsel fox! Det kommer bli festen of the summer, of the year! Kommer bli röj.

Sitter precis på altan hemma hos mamma (enda stället 3nätet funkar). Lyssnar på gräshopparna (en hel del mygg oxå), kedjeröker och njuter av utsikten över sjön. Det enda som fattas i precis denna sekund är mina underbara vänner. Att få sitta med de 3 personer som betyder mest i hela mitt liv, med ett varsitt glas rött i näven, skulle vara en dröm som nästan är för bra för att vara sann. Tjejer, Jojsie Jossan Elin - jag älskar er oändligt mycket och tänker extra mycket på er när jag sitter här en ljum sommarkväll som denna. Vi fyra.

Slutligen - jag måste bli bättre på och ta bilder. punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0