Helgens bravader i ord.

Helgen var fylld av bravader, vad annars?
Karlstad var målet för fredagen. Jossan hämtade upp mig, vi drar i räserfart till storstan. Jag som hade packat ner hela mitt liv i en Ica Kasse (eh, ja menar IKEA påse) inser i parkeringshuset i Mitt i City att jag glömt hela påsen utanför lägenheten hemma i Karlskoga - bra jobbat stina!
Jag Jossan och Elin hade bestämt nostalgi kväll som tema på tapeten och Josefine som även hon var hemma i Karlstad dök in i min och Elins gamla lägenhet (som Elins syrra numera bor i). Vattenpipa röktes, ölen hävdes. In till stan (efter att vi missa bussen - blir jag förvånad?) där jag och Josefine aldrig kom så långt som till krogen utan minglade runt och hann med en shejk på parkbänkarna uppe på Tingvalla.

Hemåt på lördagen efter välbehövligt käk på donkis. Jag Jossan och Elin ska vidare mot Fjugesta av alla ställen. Vi packa in Larssa och Frozz påvägen i Degerfors och det bar av mot de djupa skogarna i Fjugesta.
Jag önskar jag hade roliga detaljer att berätta om kvällen, men de har fallit bort på något konstigt vis?
Jag blev väääldigt full, låg i Elins knä i en ring runt 3 brinnande maschaller och sjöng allsång till 3 grabbar som spela gituarr. Det var en av sommarens finaste fester hitills. Och ack så fina grabbar det bjöds på! Mjao. Som Larssa sa "jag skulle fan kunna droppa 5 pers här som e skit snygga!! Lätt!... Eller nej, vänta, det finns fan inte en grabb här som ser halvbra ut!" - så sant. Jag trivdes. Efter 3 timmars sömn i baksätet på Jossans bil åkte vi hem för pizza i pizzornas hemstad, Degerfors.

Tack för en underhållande helg people!
Sömmer of '08 - jäägöö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0