En dröm jag vill bort ifrån.

Du är nära. Dina andetag smeker min nacke.
Det var då. Idag är en annan dag av gårdagen.
Dina andetag jagar mig i drömmen.
Drömmen jag vill bort ifrån.

Jag ser hennes leende på avstånd.
Hon är lycklig. Hon ler. Hon är kär.
Hon är kär i dig.
Hennes leende jagar mig i drömmen.
Drömmen jag vill bort ifrån.

Värmen i min säng finns kvar. Värmen efter dig.
Du kysser mig adjö. Lämnar mig med ett leende på läpparna.
Du kysser henne hej. Möter henne med ett leende på läpparna.
Vita lögner förvandlas till svarta mörka sårande lögner.
Lögner som jagar mig i drömmen.
En dröm jag vill bort ifrån.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag :)

Godnatt =)

2008-07-21 @ 22:45:04
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0