Bohemian raspberry



"Vrid upp stereon till 11 och gapa stort! Nu serverar vi en blandning så magnifik att inte bara Queen-fansen kommer att spela luftgitarr i ren glassextas. Vad vi vet är detta första gången en rocklåt blivit tolkad i glassform, och killarna i Queen är lika förtjusta som vi.

På ett groove av vaniljglass har vi lagt mäktiga riff av mjuka choklad-cookies och toppat med flerstämmiga körer av hallonsås. Det som fulländar denna glass­opera är att en krona från varje burk går till The Phoenix Mercury Trust för att bekämpa AIDS till minne av Freddie Mercury."

Jag älskar glass. Ni förstår inte. Jag äääälskar glass. Skulle utan tvekan välja glass före både godis och chips. Ben & Jerry är favoriten - helt klart. Några kronor dyrare, men vilka smakupplevleser. Köpte deras nya smak Bohemian Raspberry igår, mamma! Jag älskar hallon till vanlij glass och dessutom få små bitar av brownies är för mig en dröm.
Prova! 5 av 5 toasters, helt klart.

Bild & Text http://benjerry.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0