... Tomhet. Sorg. Iska.

En nyhet skrällade till i mina öron.
Jag har ont i magen.
Jag mår illa.
Jag skakar av ilska.
Känner mig tom.

Att någon ens kan ljuga om något så hemskt.
Hitta på sånna saker om en människa som stått mig så nära under så lång tid, en människa som jag älskat av hela mitt hjärta. En människa som jag, om någon, kan intyga är den snällaste människan, och pojkvän i världen.
Är för mig helt obegripligt.

Om jag bara fick träffa dig din lilla lilla patetiska människa så skulle jag säga ett och annat.
Om du var här så vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Ilskan kokar i mig.
Jag hatar dig av hela mitt hjärta.
M, jag älskar dig av hela mitt hjärta.

Jag tror på dig.
Oavsett vad så står jag vid din sida.
Ge aldrig upp. Tappa aldrig hoppet.
Du får all min styrka för att klara dig genom detta.

M, du är den bästa.
Glöm aldrig det.
Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Från en dumjävel

Till en annan dumjävel.

2009-03-26 @ 01:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0