Kärlek.

Det här sånna här saker som påminner mig starkt om varför jag älskar min bästa vän så oerhört mycket.
För att hon förstår. För att hon peppar. För att hon är med mig, hela vägen, alltid.

Tårarna i ögonen. Gråten i halsen. Inte på grund av någon kille, utan på grund av att jag älskar dig så otroligt mycket.
Du är värd all kärlek i världen vännen, och jag ska bidra en stor bit på vägen.

Tack.

Citat:
"Förlorare är den person som inte ens vågar delta med den evinnerliga rädslan för att till slut förlora. Du har deltagit, du har vågat. Du är inte en förlorare. Du är en stark människa som fortfarande står på båda fötterna trots att mr-scrubled-eggs behandlat dig respektlöst och i stort verkar vara ett enda stort missfoster. Om du frågar mig. Du bryr dig inte om sådana personer. Du låter inte dig själv slösa tid på sådant. Din tid är för dyrbar för det. Skulle du orkar spendera tid med mig varje dag om jag betedde mig som M-S-E mot dig? Hur skulle du kunna spendera tid med någon som är så vilsen i sig själv när DU SJÄLV är så långt i från vilsen man kan komma. Du är en stark person, du vet vem du är och du vet att du aldrig skulle nöja dig med något så lågt. Jag älskar dig!
/h."

Kommentarer
Postat av: Fjällen.

:) <3 (:

2008-12-21 @ 17:07:05
URL: http://hellenbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0