Hejhej.

Just nu sitter jag och hänger i tillskärningen på skolan. Suttit här hela dagen. H&M projektet börjar ta form. Vart på systemet har jag också hunnit med. Sweet! Ikväll blir det fest med andra ord.
Jag och Sophie har börjat slutföra en gruppuppgift i mönsterkonstruktion. Det blir nog klart här snart.
Då ska jag fråga Jöjs om vi ska röka och sedan ska jag invänta klockan till 18 då Velour har utförsäljning. Ska försöka övertala Sophie att vi ska dra hemåt istället. Måste städa. Måste tvätta ett linne. Allt inför ikväll.

Lite ledsen i ögat att pappa med käraste inte hinner iväg till Götet i helgen då jag skulle passa på och kramas lite. Lille söta Karl 5 år (Lenas son) har blivit sjuk så resan är inställd. Får slänga iväg några kramar här istället. Kram kram!

Ses i vimlet.

Puss.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0