Galejoor

Guuumörron!
Eller nåt.
Vakna vid 08 tiden. Orkade inte gå och sola som ja sagt. Men tro inte att jag glömt. Det ska fixas ikväll!
Vart iväg på lite ärenden. Ska precis sätta mig och äta lite lunch. Fixa mig lite inför skolan. Och sen dra till schullen.
Idag kommer H&M och ska ge oss en projektuppgift. Hoppas inte det blir  för svårt! Ska bli kul och se vad de har att ge oss.
Efter skolan ska jag svänga förbi stan tror jag. Är sugen på något nytt.
Ikväll skura golv, träna, tvätt och sola. Back on track kan man säga.

Jag som lova mig själv att vara nykter fram till nyår. Tjena! Det gick ju vägen. Kåren är tydligen öppen på torsdag och tarmen skriker efter öl. Funderar på att styra nåt galej hos mig innan. Någon som är sugen?

Ha en fin dag.
Ni finns med mig i mina tankar.
Du är bäst E - kärlek.

Pussen.

Kommentarer
Postat av: Elin

2008-12-02 @ 23:31:46
Postat av: E

Kärlekfrånbörjantillslut<3

2008-12-02 @ 23:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0