Fanhelvetesjävlaskitjaghatardigmenförstårattdetärprecistvärtom!


Jag har bilden fastpräntad på ögonhinnan.
Mitt hjärta bankar.
Vill gråta. Hjärtat gråter.
Resten är torrt. Tomt. Ekar.

Inte visste jag att det skulle kännas såhär.
Inte visste jag att du var en sån slampa.
Inte visste jag att det enda du gjort är att lekt ett simpelt spel med mig.

Pokelen är din.
Du vann.
Med mitt hjärta som insats.
Det står klart och tydligt nu att jag står ensam kvar med brustet hjärta,
Som en förlorare.

It hurts.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlorare är den person som inte ens vågar delta med den evinnerliga rädslan för att till slut förlora. Du har deltagit, du har vågat. Du är inte en förlorare. Du är en stark människa som fortfarande står på båda fötterna trots att mr-scrubled-eggs behandlat dig respektlöst och i stort verkar vara ett enda stort missfoster. Om du frågar mig. Du bryr dig inte om sådana personer. Du låter inte dig själv slösa tid på sådant. Din tid är för dyrbar för det. Skulle du orkar spendera tid med mig varje dag om jag betedde mig som M-S-E mot dig? Hur skulle du kunna spendera tid med någon som är så vilsen i sig själv när DU SJÄLV är så långt i från vilsen man kan komma. Du är en stark person, du vet vem du är och du vet att du aldrig skulle nöja dig med något så lågt. Jag älskar dig!





/h.

2008-12-13 @ 11:57:03
Postat av: lars

vill ju bara påpeka att det heter scrambled

2008-12-16 @ 01:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0