Back on track.

Nu ska jag sova.
Ska givetvis inta kvällsciggen först.
Men sen ska jag slumra mig till söms glad med vetskapen om att mitt liv är på väg åt rätt håll.
Jag har världens finaste vänner.
Jag har en familj som för en gångs skull är ganska stabil och som älskar mig villkorslöst.
Jag skrattar varje dag.
Plugget går åt rätt håll det med. En omtenta, men vad gör det om hundra år?
Kärleken är precis där jag vill ha den, dvs ingenstans. Lite spänning förgyller varddagen men utöver det är allt som har med kärlek nedlagt.

Imorn ska jag upp och sola.
Kollade på lite bilder från somras och fy bövulen vad mycket snyggare man är brun. Så nu ska jag bli brun. Alla medel är tillåtna.
Iväg på lite ärenden.
Gå i skolan.
Gå en sväng på staden.
På kvällen träna (nu ska jag komma i form!) , tvätta och skura golv.

Oh yes. Back on track, here we go again.

Puss från en glad Kinapuff.
S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0