I Really Don't Know What To Do With My Life

Ta mig tillbaka. De senaste dagarna har vart fyllda av tankar, som bara snurrar runt runt runt. Framtid. Skolan. Gha! I min ensamhet har jag tillbringat dagarna med att ligga i soffan, fundera, och ha ångest. Höra regnet som slår mot fönstret och kolla på dåliga amerikanska filmer. Hey, det är jag.
Två tentor om 10 dagar och jag har knappt öppnat böckerna. Hur ska jag göra? Plugga halvt ihjäl mig? Hoppas på det bästa? Hoppa av? Om det går en hel sommar och jag inte ens ägnar böckerna, eller skolan, en enda lycklig tanke så måste detta innebära att jag hatar det lika mycket som jag tror jag gör. Vad gör jag här? I Borås? Vill jag plugga? Tycker jag det är kul? Svaret är: Nej, Nej, Nej och Nej.
Ångestmolnet är svart för tillfället och jag saknar tiden på Hultan mer än någonsin. En öl i näven på Hultan med mina bästa vänner.


Kommentarer
Postat av: oda

de kanske känns jävligt boring just nu , men ja tror du kommer va så sjukt stolt över dig själv den dagen du står med din examen! då kommer alla svarta moln och alla timmar vid böckerna nog vara värt det! kämpa, du fixar det heeelt säkert! fram med den där posiviva charmiga å problemfia stina som ja alltid sett när ja träffat dig! hug

2008-08-10 @ 16:10:35
URL: http://ooda.blogg.se/
Postat av: Stina svarar:

Oda: Tack hörredu. Du har rätt. Men mycket som spelar in i mitt liv för tillfället. Men tack för dom visa orden! :)

2008-08-10 @ 17:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0