Emptey Space

Jag lever. Take it easy, take it easy. Jag andas. Hektisk vecka. Först gaalet bra födelsedagsfest, spontanresa till Oslo på söndagen. Hem på tisdag, jobba onsdag och senare utgång på kvällen. På torsdagen började PIP, Putte i Parken festivalen. Så just nu e jag mitt uppe i festivalande. Småbakis och jävlig. Och dessutom regnar det. Blä!

Kommer inlägg om födelsedagsfesten, kommer nog låta bilderna prata för sig självt.
Kommer inlägg om Oslo och försöka få er och förstå hur mycket jag älskar den där människan, jag pratar om Elin.
Kommer inlägg om PIP, kan nog dröja, men dag för dag rapport med bilder.

Nu ska jag lägga mig i sängen igen, små sova och mysa - underbar.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0